vvv2018.reismee.nl

Achttien augustus

Gisterenavond is het begonnen met waaien en flink ook.. Tenten beter vastgezet. Er was tegen voorspeld, maar dat is vannacht niet gevallen. Lekker in bed blijven liggen want de temperatuur is van gisteren 36 naar vandaag 16° gezakt. De wind is ook niet echt van liggen wat het onaangenaam koud maakt. Iedereen is in zijn of haar tent blijven liggen, individueel ontbeten en terug in de slaapzak! Alle boeken zijn uitgelezen en alle gedownloade films bekeken. Vanmiddag toch nog een rondje gereden (heerlijk de verwarming aan!). Best wel wat gezien, een struisvogel paartje, een colonne buffels en 5 hyenas langs en op de weg. Twee stonden gezamenlijk naar iets te snuffelen terwijl wij er direct naast stonden. Mooie beesten zijn het. Ze zitten er erg vriendelijk uit, maar schijn bedriegt in dit geval.

Omdat het zo koud is is het niet leuk om de braai aan te doen. We zijn gezamenlijk pizza gaan eten, maar omdat iedereen dat is het is het erg druk… We hebben nummer 222… nog 40 te gaan..

Pizza was wel lekker. Nu vroeg naar bed, want morgen is het weer verhuizen.