vvv2018.reismee.nl

VVV naar Zuid Afrika

VVV staat voor (in willekeurige volgorde) Verleun, Vrouwe & Verbunt. Tynke, Frank, Ellen, Derek, Anna & Koen. Een samengesteld gezin dat deze zomer een reis gaat maken door het Krugerpark in Zuid Afrika.

We vertrekken morgen via Londen naar Johannesburg, waar we zondagmorgen vroeg aankomen. Een busje voor 10 personen gehuurd (ze willen nou eenmaal allemaal bij het raam zitten!) zodat we genoeg ruimte hebben voor de bagage.

Vervolgens op familiebezoek te gaan in Pretoria, waar we tenten en ander kampeergerei mogen lenen. We blijven daar 2 dagen en er is ons een Zuid Afrikaanse braai beloofd!

Tynke's ouders zijn al in Zuid Afrika en zullen vanaf daar met ons mee reizen.

Daarna op weg naar het Krugerpark om daar 4 camps aan te doen en vooral veel wild te gaan zien!

Hier zal ik proberen met enige regelmaat verslag te doen van onze vakantie waar we allemaal ontzettend veel zin in hebben!

Later!

Frank

Anniet Verleun

Geniet van deze bijzondere vakantie !! Ik ben zeer benieuwd naar de verhalen en zal regelmatig mijn mail checken . Hartelijke groeten aan Ellen en Jan.
Tot morgen ,want we brengen jullie naar Schiphol .

Cees

Alleen het idee al vind ik heel leuk. We hopen van harte te kunnen meegenieten van deze toch wel zeer bijzondere reis.