vvv2018.reismee.nl

Dertien augustus

Vandaag een tweedeling. Tynke met Ellen, Anna, Jan en Ellen zijn in het park gebleven waar Derek, Koen en ik zijn vertrokken naar God's Window een gorge die fantastische uitzichten zou moeten opleveren,volgens de folders. Ik kan niet anders zeggen dat het niet overdreven is. Het weer was een beetje heiig, maar desalniettemin was het uitzicht fantastisch. Eerst de gorge in geweest, waar je met een lift naar beneden gaat en dan een wandeling maakt in de gorge met allerlei uitleg over wat er leeft en groeit. Geen big 5 daar dus, wel erg interessant.

Doorgereden naar de klif waar je nog meer uitzichten hebt. Echt de moeite waard!

Lunch gegeten in Harrie’s pannenkoeken restaurant, maar dat is absoluut geen aanrader.. Kleffe boel uit de magnetron.

Het restaurant wordt in alle gidsen genoemd als aanrader, maar dat is de kwaliteit niet ten goede gekomen. Wel leuk was dat Albert Verlinden naast ons zat met zijn oude nieuwe liefde en (ex)man Onno Hoes.. Wie belt de Privé?

Tynke, Ellen, Ellen en Anna zijn een rondje gaan rijden in het park. Zij hebben een spectaculair schouwspel gezien van honderden olifanten die zich enorm verheugen op een bad en hardlopend maar de rivier trokken. Zie het filmpje op Facebook!

Anniet

Geweldig !! Wat een prachtig land !!

Marina

Privé gebeld. Leuk bedragje hangt daaraan. Delen?
Wat een prachtig uitzicht, zeg. En gaaf om zo die olifanten voor je langs te zien oversteken.
Genieten. Ik zit elke dag weer te wachten op jullie verhaal.